Відділ освіти
Недригайлівської РДА
Вітаємо працівників освітньої галузі з днем народження: Відділ освіти Недригайлівської РДА   
Каталог статей



































  • Офіційне представництво Президента України
  • Недригайлівська районна державна адміністрація
  • Сайт міністерства освіти і науки України
  • Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

  • Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Методичний портал



  • Мої статті [0]
    Накази відділу освіти [58]
    Плани роботи відділу освіти [4]
    Оголошення [34]
    Методичний кабінет [19]
    БДЮТ [56]
    ДЮСШ [1]
    Початкова освіта [33]
    МНВК [9]
    Державні закупівлі [22]
    Дошкільна освіта [8]
    Доступ до публічної інформації [0]
    Листи МОН України [28]
    Листи ОБЛУОН [28]
    Інші листи [10]
    Конкурси [54]
    Накази МОН України [16]
    Охорона праці [3]
    Нормативні документи [1]
    Сектор у справах молоді та спорту [0]
    Громадське обговорення [11]
    ДПА [6]
    Психологічна служба [12]
    Накази МОН України [0]
    Листи МОН України [0]
    Шкільна бібліотека [9]



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0




    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 291


    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



    Вітаю Вас, Гість · RSS 2017-06-25, 21.51

    Головна » Статті » Оголошення

    Не залишайтеся байдужими! Оберіть якісний підручник!

    Не залишайтеся байдужими! Оберіть якісний підручник!

    Нагадуємо,що цього року ви вперше отримали можливість вибрати, за якими підручниками навчатимуться ваші учні.

    Наші підручники також беруть участь у конкурсі!

    Хочемо представити на ваш розсуд наші підручники!

    Англійська мова. 4 клас (для загальноосвітніх навчальних закладів)

    Автор: Н. А. Климишина
     
    Кожний розділ побудований за структурою:
     

    Перші чотири уроки – це ознайомлення та практика з необхідним лексичним та граматичним матеріалом для розуміння історії, яка теж поділена на 4 частини, на кожному уроці учні ознайомлюються з однієї з них. П’ятий, заключний, урок кожного розділу – це повторення та практика вивченого матеріалу в цьому розділі.

    Кожен урок включає від 7 до 11 завдань, за допомогою яких учні розвивають всі навички мовленнєвої діяльності: говоріння, читання, аудіювання та письма.

    Підручник пропонує багато завдань для комунікативного вживання граматичного та лексичного матеріалу.

    Є безкоштовний додаток для вчителя зі всіма текстами для аудіювання. Цей додаток можна знайти та скопіювати на сайті Видавничої групи «Основа».

    До підручника розроблені:

    • Книга для вчителя (плани уроків, відповіді на завдання, тексти для аудіювання, додаткові завдання, тестові завдання для перевірки знань у кінці І та ІІ семестрів та методичні поради щодо ефективної організації учбового процесу у класі)
    • Безкоштовний додаток з текстами для аудіювання
    • Робочий зошит учня для домашніх завдань
    • Диск із записами текстів для аудіювання 
     

    Українська мова. 7 клас (для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання)

    Автор: Д. А. Кобцев
     
    Усвідомлюючи вагу мовленнєвих зразків на уроках рідної мови, до підручника дібрано тексти різнопланові за стильовими ознаками, жанрами, багаті лексикою, що має істотно поповнити словниковий запас учнів, демонструючи невичерпні можливості української мови в усіх сферах її функціонування.
     
    Пропоновані дидактичні матеріали дають можливість поглибити, систематизувати, узагальнити вивчене в попередніх класах, удосконалити основні мовні та мовленнєві уміння й навички, спрямовані на формування усталених комптентностей мовної особистості, розвиткові творчих здібностей, відповідно до чинної програми. 
     
    Тексти та інші матеріали підручника знайомлять зі звичаями, обрядами, етикетом, історією, духовною культурою, історичними постатями, мистецтвом та художньою літературою – культурним національним надбанням українців. 
     
    Україноцентрична ідея єднає усі матеріали підручника в певну цілісність, має значний потенціал виховання українця-патріота.   
     
     

    Русский язык. 7 класс. Учебник для общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения. Третий год изучения

    Автор: М. В. Коновалова

    По программе: «Російська мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5 класу) \ Укладачі: Курач Л. І., Корсаков В. О., Фідкевич О. Л., Кошкіна Ж. О., Ґудзик І. П.», и реализует поставленные в ней цели и задачи обучения школьников.

    Русский язык. 7 класс. Учебник для общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения. Начало изучения с 1 класса

    Автор: М. В. Коновалова
    По программе: «Російська мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 1 класу) \ Укладачі: Н.Ф. Баландіна, І.А. Синиця, Т.Я. Фролова, Л.А. Бойченко, Кошкіна Ж.О.», и реализует поставленные в ней цели и задачи обучения школьников, определяемые главным методологическим принципом — коммуникативной ориентированностью обучения. 
     

    Русский язык.7 класс. Учебник для общеобразовательных учебных заведений с русским языком обучения

    Автор: М. В. Коновалова

    По программе: «Російська мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання\ Укладачі: Голобородько Є.П., Озерова Н.Г., Михайловська Г.О., Стативка В.І., Давидюк Л.В., Бикова К.І.,  Яновська Л.Г., Кошкіна Ж.О.», и реализует поставленные в ней цели и задачи обучения школьников, определяемые главным методологическим принципом — коммуникативной ориентированностью обучения.

     

    Представленные на конкурс учебники русского языка, учитывая современные требования, содержат как традиционные, так и различные инновационные задания и упражнения (предлагаются элементы игровой технологии, работа в группах, в парах; чтение с остановками; культурологические элементы уроков словесности). Упражнения планировались с учётом тех знаний, навыков  и умений, которыми должны были овладеть семиклассники в процессе изучения русского языка в начальной школе и в пятом-шестом классах. Опора на них позволяет избежать дублирования уже известного учащимся материала.
    Наблюдается креативный подход к обучению с целью развития исследовательских умений учащихся, углубления, систематизации и обобщения материала и привития навыка групповой работы.
    Коммуникативный подход реализуется благодаря комплексной работе с текстами, разными видами творческих заданий, чтению (молча, вслух, комментированному).
    Материалы учебников рассчитаны на использование их в классах с различным уровнем развития. Дидактический материал рассчитан на учеников с разным уровнем подготовки, с другой стороны, раскрыта методика опережающего обучения, используется анализ и синтез языкового материала.
     
    Развитию творческих способностей семиклассников способствуют тексты разных стилей: отрывки из произведений классической литературы, из энциклопедий, загадки, пословицы, поговорки, лирические произведения русских и зарубежных поэтов и т.д. Система заданий для уроков развития речи позволяет сформировать у учащихся навыки и следующие умения:
    • адекватно принимать содержание текста и иллюстративный материал;
    • пересказывать текст, используя различные приёмы сжатия;
    • сравнивать содержание текста и иллюстративный, сопровождающий текст;
    • проводить анализ текста;
    • редактировать текст; 
    • использовать разные виды аргументации;
    • самостоятельно создавать собственные высказывания.
     
    Для аудирования /чтения предложены тексты различных жанров (стихотворения, рассказы, притчи); типов речи (повествование, описание, рассуждение), стилей речи; тексты, содержащие монологическую и диалогическую речь. Степень сложности текстов соответствует планируемой учебной задаче урока и уровню реальной  подготовки учащихся 7-го класса.
    Учитывая возрастные особенности семиклассников, в учебниках предлагается богатая база дидактических  игр: «Кто быстрее?», «Мозаика»,  «Найди лишнее», «Отгадай-ка» и др.; рубрики: «Расширяем кругозор», «Эврика!» 
     

    Детальніше ознайомитися зі змістом усіх підручників ви зможете з 2 березня 2015 року на http://ua.lokando.com

     

    Щоб обрати підручники для своєї школи, необхідно:

    • Зайти, починаючи з 2 березня 2015 року, на головну сторінку сайта МОН України і перейти на ЕЛЕКТРОННИЙ РЕПОЗИТАРІЙ ПІДРУЧНИКІВ (сайт: ua.lokando.com/start.php).
    • Ознайомитися з підручниками, що пройшли експертизу.
    • Оформити результати відбору підручників з кожного навчального предмета для своєї школи у відповідній формі (зразок наведено на Електронному репозитарії підручників, сайтах МОН та ІІТЗО).
    • Передати до 20 березня 2015 року результати відбору підручників, оформлені належним чином:

    — на папері — до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, загальний відділ);

    — в електронному вигляді (pdf-формат) – на електронну адресу konkursmon.2014@gmail.com.

     

    Не залишайтеся осторонь!

    Початок голосування — 2 березня 2015 року, http://ua.lokando.com!

    Категорія: Оголошення | Додав: Nedr_osvita (2015-02-13)
    Переглядів: 385
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Відділ освіти Недригайлівської РДА © 2017
    Використання матеріалів дозволяється за умови обов'язкового посилання на джерело nedrrvo.at.ua

    >1
    Звернути
    Розвернути чат
    Необхідна авторизація
    0