Відділ освіти
Недригайлівської РДА
Вітаємо працівників освітньої галузі з днем народження: Відділ освіти Недригайлівської РДА   



































  • Офіційне представництво Президента України
  • Недригайлівська районна державна адміністрація
  • Сайт міністерства освіти і науки України
  • Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

  • Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти

  • Методичний портал



  • Новини
    Офіційна інформація



    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0


    «  Грудень 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031




    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 291




    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



    Вітаю Вас, Гість · RSS 2017-07-23, 17.52

    Головна » 2015 » Грудень » 28 » Павло Хобзей: Початкова освіта відіграє ключову роль у розвитку дитини та повинна бути якісною
    07.24
    Павло Хобзей: Початкова освіта відіграє ключову роль у розвитку дитини та повинна бути якісною

    17 грудня 2015 року в Міністерстві освіти і науки України відбувся круглий стіл «Концепція розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти». У заході взяли участь заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей, директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Юрій Кононенко, директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія Вяткіна, доктор педагогічних наук, завідувач відділу початкової освіти Національної академії педагогічних наук України Анжеліка Цимбалару, методисти початкової школи, вчителі та науковці. Павло Хобзей зазначив, що початкова школа відіграє провідну роль у сфері загальної середньої освіти, адже саме з неї зароджується подальший розвиток і формування дитини. Водночас, за словами заступника Міністра, існує питання довіри суспільства до школи та вчителів. І завдання початкової школи – відновити цю довіру. «Початкова школа важлива для країни, щоб повернути довіру суспільства до освіти. Для цього треба мати такий зміст навчальних програм, який базуватиметься на чіткому та цікавому викладанні матеріалу в класі», - наголосив Павло Хобзей. Окрім того, ще одним важливим кроком у розвитку початкової освіти є залучення батьків до навчального процесу дитини. «Це має бути спільний процес виховання дитини у школі та вдома, і наше завдання – побудувати цей процес», - зазначив заступник Міністра. Директор Інституту модернізації змісту освіти Наталія Вяткіна розповіла про зміни, що відбуваються в початковій школі, зокрема, у програмах. До прикладу, програма «Довкілля» на концепцію сталого розвитку суспільства і формування світогляду дитини у ранньому віці. «Попри всі зміни, нам треба пам’ятати, що дитина знаходиться у центрі уваги», - додала директор Інституту модернізації змісту освіти. Наталія Вяткіна також навела приклад із досвіду фінських початкових шкіл, де початкові навчальні заклади знаходяться поблизу педагогічних інститутів, або приєднані до них, що сприяє кращому підвищенню кваліфікації вчителів. На її думку, саме в початковій школі вчитель відіграє найважливішу роль. Під час кругло столу завідувач відділу початкової освіти НАПН України Анжеліка Цимбалару презентувала проект Концепції початкової освіти. За словами завідувача відділу, цей документ – результат спільної роботи Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України та Міністерства освіти і науки. Анжеліка Цимбалару повідомила, що розпочинається третій етап роботи над проектом. На її думку, це найважливіший етап, адже сьогодні напрацювання проекту виносяться на широкий загал для обговорення педагогічної громадськості. Завідувач відділу початкової освіти зазначила, що автори концепції дуже покладаються на методистів обласних інститутів підвищення кваліфікації вчителів, оскільки саме методисти знають основні проблеми початкової школи, а також всією душею вболівають за початкову освіту, вчителів та дітей. Анжеліка Цимбалару зауважила, що в процесі підготовки документу було враховано зарубіжний досвід: вивчались аналогічні документи Сполученого Королівства Великої Британії, Республіки Польща, Болгарської Республіки, Республіки Білорусь. «Цей системний документ окреслює основні проблеми початкової освіти, а також конкретні шляхи їх вирішення через визначення цілей, конкретних задач та завдань, кожне з яких орієнтоване на очікуваний результат», - підсумувала завідувач відділу початкової освіти НАПН України.

    Категорія: Новини | Переглядів: 66 | Додав: Nedr_osvita | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Відділ освіти Недригайлівської РДА © 2017
    Використання матеріалів дозволяється за умови обов'язкового посилання на джерело nedrrvo.at.ua

    >1
    Звернути
    Розвернути чат
    Необхідна авторизація
    0